I LOVE SUSHI & POKé BOWL EINDHOVEN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 646 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi & Poké Bowl Eindhoven. Meer weten? Ontdek meer

5 jun 2026 om 23:52 Dit restaurant verdient een Michelin-ster.
5 jun 2026 om 21:33 heerlijke sushi zoals altijd en ook nog eens kwartier eerder binnen dan verwacht
1 jun 2026 om 22:30 Mijn volgende huis is op loopafstand van deze toko.
31 mei 2026 om 20:38 Lekker! En ruim optijd bezorgd
29 mei 2026 om 23:13 Voor herhaling vatbaar. Box A was precies goed voor 2 personen en met voldoende variatie.
25 mei 2026 om 21:02 Het was super lekker en er stond dat het er was om 19:01 maar het was er een half uur van tevoren al!
10 mei 2026 om 20:28 Ik overweeg mijn kind ‘I Love Sushi & Pokebowl’ te noemen.
25 apr 2026 om 21:14 My order its not delivered
17 apr 2026 om 20:34 Super lekkere poke bowl en aardig personeel
9 apr 2026 om 19:28 Best ok maar 1 bakje lag door de tas verspreid. Kwaliteit mèh.
28 mrt 2026 om 22:56 Was prima.
28 mrt 2026 om 22:16 Goed gevulde pokebowl!